“Sotia mea favorita”, de Tony Parsons

Sotia-mea-favorita-recenzie

Editura Rao va propune un roman deosebit despre relatii, casatorie si fericire. Poate un barbat casatorit sa pastreze o casatorie fericita si in acelasi timp sa aiba si o amanta?

Bill Holden, un barbat din clasa de mijloc dar deosebit de ambitios, accepta sluja visurilor sale, aceea de avocat la o corporatie cu sediul in Shanhai. Impreuna cu frumoasa sa sotie Becca si fetita lor de 4 ani Holly se muta in Paradise Mansion, un complex de apartamente luxos dar locuit in majoritate de amantele barbatilor din elita Shanhaiului. Desi este devotat familiei sale si isi iubeste sotia Bill cade prada tentatiilor pe care aceasta societate cosmopolita si exotica le ascunde.

Initial rezista ofertelor din partea fetelor din barurile frecventate, pentru ca in final atentia sa ii fie distrasa de JinJin. Aceasta locuileste in acelasi bloc cu el si bineinteles este “cea de-a doua sotie” a unui barbat influent. Profitand ca sotia sa este plecata pentru o vreme la Londra, Bill se bucura exclusiv de atentia lui JinJin si a serviciilor oferite de aceasta.

Conform unui vechi proverb chinezesc si prezentat ca un epigraf in carte “un barbat cu doua case isi perde mintile iar un barbat cu doua sotii isi pierde sufletul”. Va reusi Bill sa isi pastreze casatoria? Va afla sotia acestuia de relatie extraconjugala sau Bill va renunta la amanta inainte? Ii va distruge aceasta relatia casatoria, cariera si viitorul?

Ramane sa descoperiti dumneavoastra intr-o poveste parca rupta din realitate: Sotia mea favorita de Tony Parsons.

Lectura de week-end – 3 povesti fermecatoare

Daca ati fost curioasa ce s-a intamplat cu Elizabeth si cu povestea ei dupa terminarea romanului “Mananca, roaga-te, iubeste” atunci ar fi bine sa cititi si continuarea in “ Si am spus da” . In “ Commited”- titlul original al cartii- Elizabeth Gilbert nu isi spune doar povestea personala, de data aceasta din postura de femeie casatorita, ci incearca sa raspunda la marile intrebari care apar dupa ce spui Da. Cartea reflecta perspectiva lui Elizabeth despre casatorie ca institutie si veti fi vrajiti de stilul sau de scris care este fermecator si placut, dar mai ales veti fi cuceriti de micile anecdote strecurate in carte.

Imparateasa de John Burnham Schwartz

„The Commoner” este povestea tinerei Haruko, viitoarea imparateasa a Japoniei, un destin pe de o parte dramatic, pe de alta parte unul care reflecta implinirea visul oricarei fete, acela de a deveni imparateasa. La doar 24 de ani devine sotia printului mostenitor si intra in familia uneia dintre cela mai vechi, misterioase si conservatoare familii regale din lume. Insa viata unei regine este departe de a fi una desprinsa din povesti si Haruko va trebui sa lupte cu cei care ar dori sa o vada infranta.

Sotia-mea-favorita-carte

Fiica tacerii de Kim Edwards

The Memory Keeper’s Daughter este o poveste fascinanta despre familii secrete, vieti paralele si puterea vindecatoare a dragostei. Actiunea romanului incepe in iarna lui 1964, cand sotia unui doctor aduce pe lume o pereche de gemeni din care fetita se dovedeste a avea sindromul Down. Nedorind sa aiba grija de copil doctorul ii incredinteaza fetita asistentei sale, Caroline, pentru a o duce la un orfelinat. Insa aceasta prinde drag de copila si hotaraste sa o creasca ea iar pentru a ascude acest fapt de doctor se muta in alt oras. Ce se va intampla daca doctorul afla de fapta lui Caroline? Cum va reactiona cand isi va vedea fetita renegata?